مزایا و معایب جاروبرقی هوشمند چیست؟
نوشته شده توسط : ahora

Robot Vacuums: Are They Really Worth It? (10 Benefits to Consider)
۱- امکان جارو کردن زمان بندی شده
این مسئله جالبی است که شما می توانید روز فعالیت جاروبرقی رباتیک را از قبل تعیین کنید یا حتی ساعت فعالیت را مشخص کنید.در این صورت خانه شما با کمترین دخالت انسانی تمیز می شود.

۲- جاهایی که دسترسی سخت دارند را به جاروبرقی رباتیک بسپارید.
وقتی خانه را به روش رایج تمیز جارو می کنیم، معمولا اطراف مبل ، کاناپه یا سایر وسایل و اثاثیه منزل را تمیز می کنیم اما جاروبرقی رباتیک می تواند دغدغه شما برای نظافت خانه را تا حد زیادی برطرف کرده و نقاطی که دسترسی به ان ها راحت نیست را برای شما تمیز کند.

۳- تمیز کردن نقطه ای
معمولا جاروبرقی رباتیک این امکان را به شما می دهد تا یک نقطه خاص را به صورت متمرکز پاکسازی کنید. اگر فقط قصد دارید که بخش خاصی از خانه تمیز شود این گزینه برای شما مناسب است.

۴- نظافت چند سطحی
این مدل جاروبرقی فقط مختص به فرش نیست و برای پارکت، لمینت، سنگ، کاشی قابل استفاده است.

 

معایب جارو برقی رباتیک
۱- گران است!
نکته ای که در همین اول کار باید خدمت شما عرض کنیم این است که قیمت یک جاروبرقی رباتیک چند برابر جارو برقی معمولی است. اگر تمایل پیدا داشتید که یک جاروبرقی رباتیک مناسب خریداری کنید و به قیمت ۸-۹ میلیون تومان برخورد کردید، زیاد تعجب نکنید.

۲- دستگاه گیر می کند.
از آنجایی که این وسیله هوشمند و به عبارتی ربات است ممکن است در عملکرد دچار نقص شود به این صورت که در گوشه ای از خانه گیر کند یا موانع را به درستی تشخیص ندهد. به هر حال نکته اینجاست که جاروبرقی رباتیک ممکن الخطا است!

۳- باز هم به جاروبرقی نیاز خواهید داشت.
علی رغم این که جاروبرقی روباتیک به صورت اتوماتیک عمل میکند و نظافت عمومی را انجام می دهد ولی به هر حال گوشه ها و مکان هایی هست که نمی توانید از این وسیله استفاده کنید. داشتن این وسیله تا حد مطلوبی می تواند نیاز شما به جاروبرقی را کاهش دهید ولی خبر بد این است که شما همچنان به وسیله ای که آن را همراه داشته باشید و تحت اراده و اختیار شما کار کند، نیاز دارید.

۴- زمان
شاید جاروبرقی رباتیک از نوع معمولی آن پر سر و صدا تر نباشد اما مدت زمان بیشتری طول می کشد تا خانه را تمیز می کند. پس شما مجبورید صدایی را تحمل کنید که دوست ندارید آن هم برای مدت بیشتر.





:: برچسب‌ها: جاروبرقی هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: